11:11:46; 07 Травня 2024
boloto header
До виходу Stalker 2 залишилось:
loading...
Файли
  • Нові
  • Популярні
Ніч Перед Різдвом 5

Ми починаємо нашу пригоду. Попереду, дорогий гравець, шлях вже...

  • 203
  • 44
  • 0
Істинний шлях v2.0

Глобальна сюжетна модифікація на S. T. A. L. K. E. R. Тінь Чор...

  • 275
  • 90
  • 0
Блудний Син
Невелика модифікація, є дуже багато фріплейних моментів. Історія ...
  • 248
  • 49
  • 2
Скін для Windows Media Player
Даний скін для легендарної програми можна було завантажити з офіційного сайту
  • 256
  • 65
  • 2
S. T. A. L. K. E. R. Гра Душ: Ексельсіор

Гра Душ Ексельсіор продовжує історію сталкера...

  • 186
  • 59
  • 4
Модифікація «Зв'язковий»
«Зв'язковий» - це пролог до модифікації «Погана компанія», - в нь...
  • 342
  • 94
  • 2
FM Weapons Pack 1.9.9

Модифікація FM Weapons Pack 1.9.9

  • 301
  • 72
  • 1
Gunslinger WP [SoC Edition]
Адаптація модулів зброї з Gunslinger mod під платформу оригінальн...
  • 284
  • 62
  • 7
Істинний шлях v2.0

Глобальна сюжетна модифікація на S. T. A. L. K. E. R. Тінь Чор...

  • 275
  • 90
  • 0
Dead Air Winter Mod addon
Зимова модифікація для Dead Air
  • 269
  • 130
  • 6
Опитування
    Ви вже зробили передзамовлення ? І яке ?
    Всього відповідей: 20

Успіхи та плани на майбутнє офіційного Discord-серверу S.T.A.L.K.E.R. 2 - ексклюзивне інтерв'ю з GSC Game World для Stalker2-Fenomen

Успіхи та плани на майбутнє офіційного Discord-серверу S.T.A.L.K.E.R. 2 - ексклюзивне інтерв'ю з GSC Game World для Stalker2-Fenomen

Доброго дня, сталкери!

Нам вдалося отримати ексклюзивно для нашого сайту Stalker2-fenomen.info інтерв’ю від ком’юніті-менеджера GSC Game World — Євгенія «McCulkin» Базарова та модератора офіційного діскорд серверу S.T.A.L.K.E.R. Official СommunityGajunas’а.

Дуже велику подяку за можливість отримати інтерв’ю Stalker2-fenomen.info висловлює піар-менеджеру компанії GSC Game World Захару Бочарову та ком‘юніті-менеджеру Максиму «Pastorazzi» Ткаченко.

 

 

15 травня 2021 року буде 3 роки від моменту анонсу гри, на жаль, нам відомо не так багато інформації про саму гру, а на більшість питань про неї ми отримуємо відповідь — «NDA» (Non-Disclosure Agreement). Тому в даному інтерв’ю буде лише інформація про офіційний діскорд сервер S.T.A.L.K.E.R. Official Community.

Інтерв’ю з ком’юніті менеджером GSC Game World McCulkin.

Загальне

 

Питання : Що означає ваш нікнейм?

Відповідь : Тут усе доволі просто: дійсно, мій нік можна пов’язувати саме з актором Маколеєм Калкіним, який став відомим улюбленцем у всьому світі завдяки своїм ролям у класичних фільмах Голлівуду — «Один Вдома» та «Багатенький Річі». Дуже шкода, що в сучасному кіно місця для Калкіна не знайшлося.

Питання: Як давно ви знайомі із серією ігор S.T.A.L.K.E.R.?

Відповідь : Дуже давно! Як і багато інших моїх однолітків, я дістав диск гри та одразу полюбив цей всесвіт. Це був приблизно початок 2009 року, і мені потрапив до рук диск із двома частинами — «Тіні Чорнобиля» та «Чисте небо».

Історія створення серверу

 

Питання: Чому саме виникла ідея створення офіційного discord каналу S.T.A.L.K.E.R. 2? Чому не обмежитися, скажімо, лише групою в VK, FB чи іншими соціальними мережами?

Відповідь : У гравців має бути вибір, де саме слідкувати за грою — тому ми намагаємося додавати акаунти в інших соцмережах та бути на зв’язку там, де це можливо. Тим паче Discord — це найактивніший та оперативний майданчик для зв’язку з представниками GSC: хтось із нас завжди онлайн та майже відразу може реагувати на запитання, які виникнуть. Також тут можна вести більш неформальну бесіду з учасниками серверу, спілкуватися про ігри, фільми та багато іншого на різні теми.


Питання : Наскільки я розумію, більшість представників компанії на сервері це ком’юніті-менеджери. Чи є на сервері також люди, які безпосередньо займаються створенням S.T.A.L.K.E.R. 2 (розробники гри)? Чи, можливо навіть, сам Сергій Костянтинович присутній серед учасників серверу?


Відповідь : О, це дуже гарне питання, яке нам задають доволі часто! Відповісти можемо тільки так — це секрет :). Звичайно, на зв’язок із вами завжди виходимо ми, ком’юніті-менеджери, а ось про інше сказати не можемо. Тримаємо інтригу!

Щодо питань до розробників: розробники гри — це не тільки ті, хто пишуть код, роблять локації та малюють артконцепти. Усі в GSC Game World працюють над S2 тою чи іншою мірою, і завдяки кожному робиться гра. Відділ КМ теж належить до розробки, як і всі наші інші відділи — різні завдання, але мета одна: зробити кінцевий продукт, який сподобається гравцям.

 

Про модераторів та хелперів.

Як відбувався набір модераторів та хелперів?

 

Питання : Як проходив відбір людей на ці посади?

Відповідь : Усе просто: ми постійно намагаємося слідкувати за тим, як йдуть справи на сервері. Зустрічаючи якогось користувача/користувачку, хто багато приділяє часу спілкуванню саме в нас на сервері, про кого відгукуються доволі привітно та, хто радий підтримати бесіду на різні теми, включаючи усе, що пов’язано зі S.T.A.L.K.E.R., можна взяти його на «олівець» та мати на увазі, якщо буде потреба надалі розширювати кількість помічників.
 

Питання : Основні критерії та вимоги, які враховувалися при наборі модераторів та хелперів: вік, тривалість перебування онлайн, знання серії ігор S.T.A.L.K.E.R.?

Відповідь : Щодо вікових обмежень, то таких взагалі немає, але все ж більше йдеться про людей, хто може представляти сервер, бути терплячим, розсудливим та уважним до деталей. Обов’язкової тривалості перебування онлайн, як такої немає, тому що насамперед людині повинно подобатись те, що вона робить, а не змушувати себе. Знання про Всесвіт Сталкеру — обов’язкові, ну а як інакше?


Питання : Чи була велика кількість охочих?

Відповідь : Люди завжди питають про це, але ми не в активному пошуку. Ми завжди відкриті до нових людей, але тільки в тому випадку, якщо самі побачимо на дистанції пристрасть людини до цього та бажання допомагати серверу.


Питання : Яка кількість модераторів та хелперів зараз на сервері

Відповідь : Зараз вже понад двадцять активістів та волонтерів.


Питання : Чи є певний графік, яку кількість часу модератор має бути активно онлайн на сервері?

Відповідь : Ні, певного графіка немає. Усе тільки на ентузіазмі та можливостях.

Питання : Дуже часто в темі #ask_gsc на питання користувачів саме модератори відповідають найвідомішими трьома буквами серед сталкерської спільноти — «NDA». Модератори знають більше інформації стосовно гри, чим прості фанати, чи мають просто список тем, на які можна зразу відповідати: «NDA»?

Відповідь : Ні, модератори, як і звичайні учасники серверу, знають лише офіційну інформацію. А відповідають вони так, тому що доволі багато питань повторюються, або стосуються теми, на котру ми ще не давали відповіді.

Питання : Модератори в діскорд сервері це добровільна/волонтерська діяльність чи все-таки вони отримають якесь заохочення?

 

Відповідь : В першу чергу, це добровільна позиція, але ми дуже цінуємо всіх наших помічників та знайдемо спосіб виказати їм нашу вдячність. Ми вже це робили та продовжимо дякувати їм і надалі.

Питання : Яка відмінність між Модератором та Хелпером на сервері?

Відповідь : Модератор — це більш досвідчений помічник, який має трохи більше інструментів для керування.

Питання : Чи можливо на цих ролях піти як на підвищення, так і на пониження?

Відповідь : Звичайно. Перевірені часом хелпери, які старанно намагаються допомагати всім учасникам на сервері, можуть стати модераторами. Усі модератори на сервері пройшли такий шлях. Щодо пониження — теоретично таке теж можливо.


Питання : Чи буде ще набір у хелпери чи модератори?

 

 

Відповідь : Усе індивідуально, ми не робимо оголошень щодо набору нових людей, а запрошуємо тих, хто заслуговує своєю поведінкою та має гарні відгуки від іншої команди хелперів та модераторів.

 

Про сервер

 

Питання : На цей час на сервері майже 35 тис. учасників. Чи можете ви вже назвати це успіхом, чи все ж ця статистика менша, ніж очікувалося?

Відповідь : 35 тисяч живих учасників — доволі велика цифра, якою ми пишаємося, та сподіваємося, що кількість фанатів Зони буде збільшуватися й надалі.
 

Питання : Збільшення учасників на сервері відбувалося поступово чи, можливо, були якісь моменти, коли був великий наплив нових учасників? Можливо, через якісь інформаційний привід? Якщо так, то який? Яким був рекордний наплив нових учасників за короткий період?

Відповідь : Є періоди, коли кількість вступаючих до серверу набагато більше, чим у прості дні — зазвичай це відбувається в дні, коли ми робимо якийсь новий анонс: трейлер, тізер, арт, нова інформація та інше. В інших випадках відбувається поступове збільшення. Найбільша кількість нових учасників була після першого трейлера на виставці від Microsoft влітку 2020 року.
 

Питання: Окрім звичайних фанатів гри на сервері є також люди, які активно підтримували та розвивали сталкерську спільноту упродовж усіх цих років: модери, ютубери та творці іншої творчості присвяченої S.T.A.L.K.E.R.. Як вам вдалося зібрати їх усіх на цьому сервері?

Відповідь : Дуже добре, що багато людей, хто робить контент, пов’язаний зі S.T.A.L.K.E.R., вирішили приєднатися до сервера. Але ми ніяк не мотивували контент-мейкерів вступати до нас: це суто їх бажання. Ми завжди раді новим мейкерам!

Питання : Активність на сервері була більша з початку відкриття чи зараз?

Відповідь : З того моменту, як ми запустили офіційний сервер, кількість активних учасників постійно збільшується. Зараз у будь-яку годину ви знайдете однодумців, які спілкуються на сервері та приєднатися до обговорень, не орієнтуючись на якісь часові рамки.


Питання : Чи були якісь надзвичайні події: спам атаки, рейди, технічні проблеми тощо?

Відповідь : Після того, як ми увімкнути додатковий інструмент для безпеки серверу, завдяки якому вступити можуть тільки учасники з підтвердженим номером телефону, такі ситуації зникли взагалі. Їх і раніше було вкрай мало й ми долали їх, нічого критичного.

Одного разу була проблема з ботом, який допомагає виконувати модераторські функції — він відключився без попередження і почав ігнорувати команди. Тоді наші модератори впоралися з усіма проблемами і вийшли переможцями з цієї непростої ситуації, за що їм окрема подяка. Ми ж з того часу перестрахувалися та у нас тепер цими функціями займається кілька ботів, які один одного підстраховують.


Питання : На цю мить сервер виглядає саме таким, яким ви його планували на момент створення?

Відповідь : Ми б хотіли, щоб сервер розвивався, але темпи зростання нас дуже здивували! Про таке можна було тільки мріяти. Ми зробимо все, щоб народу на сервері було цікаво і комфортно й надалі.


Питання : На вашу думку, чому люди створювали окремі групи та діскорд канали для розгадування Шифру S.T.A.L.K.E.R 2 (наприклад, Рентген 2.0.2.1), а не робили це на офіційному сервері?

Відповідь : Деяким учасникам хочеться більше індивідуальності — мати своє окреме місце для більш неформальних бесід та обговорень; зі своїми правилами, фішками, ідеями, це цілком нормально. Ми підтримаємо стосунки з дружніми серверами, самі є учасниками на деяких та намагаємося вести спілкування й там, коли є вільний час.

 

Про майбутнє серверу

 

Питання : Чи планується така підтримка серверу після релізу гри S.T.A.L.K.E.R 2? Чи все-таки створення цього серверу було насамперед для згуртування фанатів до моменту релізу гри S.T.A.L.K.E.R 2?

Відповідь : Обов’язково! Ми плануємо розвивати сервер та чекаємо на ще більшу кількість прихильників як до виходу, так і після виходу гри. Жодним чином ми не плануємо зупинятись та залишати будь-який наш майданчик напризволяще.

Питання : Чи плануються оновлення на сервері глобального характеру?

Відповідь : Ми постійно вносимо правки, оновлюємо сервер та доповнюємо його новими функціями, інструментами та фішками, які можуть бути цікавими для учасників. Одразу сказати про щось грандіозне не можемо, але в нас є декілька ідей, які ми плануємо реалізувати.
 

Питання : Чи плануються конкурси для учасників діскорд серверу скажімо на 100 тис. учасників?

Відповідь : Ми завжди думаємо про різні активності на різних майданчиках, але поки, що нічого обіцяти не будемо.

Питання : Рано чи пізно більшість із нас дочекається цього бажаного моменту — релізу гри S.T.A.L.K.E.R. 2. Скоріш за все, одночасно з релізом, буде велика кількість сюжетних спойлерів. Чи планується на цей період збільшувати кількість модерації на сервері? Чи можливо іншими методами боротися зі спойлерами на діскорд сервері?

Відповідь : Ми не розширюємо кількість модераторів заради розширення. Так, ми впевнені, що реліз гри спричинить великий ажіотаж та безліч нових запитань, але ми будемо до цього готові. ;)

Незабаром буде опублікована 2 частина статті і вона також дуже цікава …..

 

 

Всього коментарів: 11
avatar
4
#1 Fenomen • 3:32:23, 08 Травня 2021
Дорогі Сталкери, буду дуже вдячний за ваш перегляд і коментар під цим інтерв'ю.
Ваша активність дозволить і надалі створювати ексклюзивний контент (можливо і про саму гру, коли спаде НДА)
avatar
3
#2 Shiza • 3:42:46, 08 Травня 2021
Це звичайно не про S.T.A.L.K.E.R. 2, але також цікаво.
Чекаю на другу частину.
Ну і офіційне інтерв'ю від розробників гри для вашого сайту - дуже круто !!!
avatar
0
#3 Fenomen • 4:04:46, 08 Травня 2021
Дякую , друга частина  буде опублікована завтра в 15:00.
В ній буде інтерв'ю з модератором Gajunas.
Друга частина статті буде дуже цікава
avatar
2
#4 thesatanist7752ws • 5:13:49, 08 Травня 2021
Хороша робота!
avatar
0
#5 Fenomen • 5:18:04, 08 Травня 2021
Дякую завтра буде 2 частина, також дуже цікава
avatar
1
#6 andreichebankov • 10:26:10, 08 Травня 2021
Чекатиму продовження!)
avatar
1
#7 Fenomen • 11:19:00, 08 Травня 2021
Дякую за коментар. 
Завтра буде опублікована в 15:00.
avatar
4
#8 clownsportt • 1:27:09, 09 Травня 2021
Велика подяка, що інтерв'ю було українською мовою.
avatar
3
#9 Fenomen • 4:31:35, 09 Травня 2021
Дякую, буду максимально старатися збільшувати україномовну спільноту фанатів Сталкер 2.
Кожен Ваш коментар  важливий для нас.

До речі вже вийшла 2 частина статті її можна переглянути за посиланням :

посилання
avatar
0
#10 Вольний • 1:26:25, 16 Липня 2021
Молодці звісно, але англіцизм "хелпери" аж надто ріже очі. Такі слова як "модератор" чи "сервер" уже давно вкорінилися в нашій мові, але "хелпери" - звучить як блюзнірство. Що заважає вживати слово "помічники", яке набагато простіше вимовляти???
avatar
0
#11 Shiza • 2:44:22, 09 Вересня 2021
Думаю це зроблено для того щоб всі відвідувачі розуміли що за роль (англомовні в тому числі )
Міні чат
Фото
  • Нові
  • Популярні
Нові коментарі
Fenomen
Fenomen
19 Березня 2022 в 9:54:27
Дуже класно що зараз модмейкери стараються створювати нові якісні анімації
Сьогодні KANON T.E.A.M.  ...
vva0919
vva0919
19 Березня 2022 в 4:55:38
Анімації - це дуже складна складова у будь-яких іграх, яка потребує чимало праці та грошей, а в GSC під час випуску ТЧ, ЧН, ПП ці ресурси були дуже обмежені. Над ТЧ працювала команда із трохи більше ніж 30 чоловік, та й тоді технології створення анімацій були ще не такими розвиненими.
Сьогодні KANON T.E.A.M.  ...
Fenomen
Fenomen
19 Березня 2022 в 9:55:37
Якщо я не помиляюся в 4A Game - є сайт де дсотупні 7 чи 8 мов (3 з яких -версії англійської) ... але відсутня українська. Тому досить нейтрально ставлюся до цієї компанії
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
vva0919
vva0919
18 Березня 2022 в 10:02:01
4А games не незалежна студія, тому будуть "танцювати" так як скажуть видавці.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
Fenomen
Fenomen
18 Березня 2022 в 6:58:25
Звичайно, але так само і від транзиту газу і торгівлі з рф також (яка протягом останніх років лише зростала ).

Але не думаю, що ця тема має обговорюватися на ігровому сайті. Але на даний момент GCS найжорстіше проявила свою позицію (на відміну від 4Agame або frogwares)
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
vva0919
vva0919
18 Березня 2022 в 3:35:22
У нас війна ще до цього була 8 років, тому треба було від російської фан-бази вже давно відмовитися.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
Fenomen
Fenomen
17 Березня 2022 в 9:42:49
GSC підтримувала ЗСУ майже з  перших годин повномасштабного наступу рашистів.

Тому що до "прозріли" -це не дуже правильно казати
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
vva0919
vva0919
15 Березня 2022 в 3:21:13
Але забагато крові пролилося, аби GSC все ж прозріли.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
vva0919
vva0919
13 Березня 2022 в 11:44:57
Усі як один тлумачать одну й ту саму мантру: "Ну абичниє ігракі же нє віноватиє, зачєм било забірать Сталкер 2 у русскіх, GSC плахіє" і т. д.
Ми все пам'ятаємо.
Fenomen
Fenomen
13 Березня 2022 в 6:04:32
Дякую до цього списку можна добавити сміло бестницького. АП також збирають "героїв" тому скоро всі спільно доповнимо
Ми все пам'ятаємо.
Соц. мережі та друзі
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас сьогодні відвідали:
Повний список