Fenomen | Дата: Середа, 23 Червня 2021, 11:53:50 | Повідомлення # 1 |
Група: Адміністратори
Повідомлень: 252
Репутація: 6
Статус: Offline
| Тут виможете залишити свій відгук про цей мод
|
|
| |
Fenomen | Дата: Середа, 23 Червня 2021, 11:59:03 | Повідомлення # 2 |
Група: Адміністратори
Повідомлень: 252
Репутація: 6
Статус: Offline
| Відгук spiritoffreedom19 (Власник ЮТ каналу RD-DECTOR)
ЦЕ КЛАСИКА, ДІДЬКО! І ЦЕ ЗНАТИ ТРЕБА! Унікальний мод, який можна і любити, і ненавидіти одночасно, але залишатися байдужим до цього чуда на "Тінь Чорнобиля" - неможливо. Те, що ніяка інша модифікація не дасть таких емоцій при проходженні як NLC 7 (і позитивних, і негативних) - це можу сказати напевно. У той же час цей мод вимагає дуже уважного ставлення до нього в плані проходження, в будь-якому випадку, якщо не грав в нього раніше, то освоїти самому (а відповідно - відчути всю ту привабливу атмосферу Зони, яка тут представлена) - не вийде. Та й досвідченим гравцям не зайвим буде подивитися якийсь гайдами на тому ж YouTube або ж детально ознайомитися зі "Довідкою юного Міченого".
Технічна реалізація В даному аспекті - це один з кращих модів, які тільки є. Чого тільки варта приголомшливе головне меню, яке відразу впадає в очі. А також відразу зважаєш на відсутність кнопки "зберегти гру". Графіка в NLC 7 дуже приємна оку завдяки гармонійній кольоровій гамі. Починаючи з версії Build 3.0, де використовується гібридний рушій із поєднанням ТЧ і ЗП, оптимізація стала ще кращою, ніж була до того. Мод рівномірно навантажує вісім потоків процесора, що дуже актуально в сучасних реаліях. Це дозволило значно зменшити кількість фрізів і лагів. ФПС хоч і невисокий, але відносно стабільний. Вильотів в моді мало, а якщо враховувати, що він дуже тривалий, то можна сказати, що і взагалі майже немає. Дуже додає до занурення наявність будь-якого роду об'єктів, з якими можна взаємодіяти: записки на стінах, вимикачі світла, анімований ремнабір і ще багато чого.
Сюжет З першого погляду може здатися, що це - чергове переосмислення історії Міченого, але це не так. Від "Тіней Чорнобиля" тут залишився тільки кістяк сюжету, все інше - абсолютно оригінальна історія, де Мічений розкривається як людина з різних сторін. На відміну від більшості модифікацій, тут квестові персонажі детально прописані, і всі мають свою історію та мотиви. Але часто-густо виникає враження, що всі просто нехтують бідним Міченим, хоча, може, таке враження складатися через те, що в інших модах ГГ виступає як Рембо, а тут ГГ - звичайний сталкер, який просто виживає в Зоні.
Ігролад Це, напевно, найхарактерніша риса NLC. Перераховувати всі механіки немає сенсу, так як на це піде просто купа тексту. Найбільш примітні: інтерфейс і розвантаження, система збережень біля вогнищ ( "Dark Souls" в світі Сталкера), аномалії, які змінюють своє місце розташування після викиду, система бартеру з торговцями, складна економіка і багато іншого. Крім того, фауна Зони тут воістину жорстока, мутанти тепер головний ворог персонажа, перестрілки з людьми будуть дуже рідко. До кожного покруча потрібен свій підхід, але іноді краще просто знайти стежку в обхід, чого неодноразово вчить місцевий лор. Але ось кровососи і полтергейсти - це за гранню адекватності навіть в даному моді (хто грав - зрозуміє, про що я). Взагалі, тут тебе ніхто не змушує йти напролом, а мод завжди нагадує, що навіть із ворогами можна домовитися, а до виконання квестів варто підходити з розумом. Ще дуже порадує збройовий пак, який є одним із кращих у модах. Стріляти дійсно приємно, та й радує наявність великої кількості унікальних пукалок, правда дістати їх - дуже складно.
Недоліки Біганина, провисання сюжету і недореалізім - головні проблеми даної модифікації. Бігати тут доведеться ду-у-у-у-у-у-у-уже багато. Іноді сюжет просто провисає через те, що в моді нічого робити, тому що чи то предмет або артефакт потрібний не виходить знайти, то Сидорович до Криму (або куди там він пропадає) поїде на канікули, або іще якась хрінь. Знову ж - YouTube і гайди на допомогу. А ось із так званим реалізмом перстаралися. Наприклад: стрибки Головного Героя дуже зменшені, з огляду на те, що "а ви спробуйте пострибати або побігати з автоматом напереваги і рюкзаком з 40 кг поклажі". Нісенітниці! Стрибки в Сталкері - це ігрова умовність, оскільки реалізувати механіки подолання перешкод - дуже важко на такому древньому рушієві, тому ГГ і скакає на 1,5 м, маючи 45 - 60 кг ваги з собою. В реальності ж, справжні бійці і не стрибають ніколи, а перелазять через перешкоди. Таких дискусійних моментів, які стосуються "реалізму" ще багато, але перераховувати і обговорювати їх можна ну дуже вже довго.
Вердикт Модифікація точно не для широкого кола гравців, та й вона ніколи не була націлена на велику аудиторію. Але ті, хто все-таки зважився в ЦЕ грати із часом усвідомлюють, що New Level Changer - більше ніж просто мод.
|
|
| |