6:42:13; 19 Травня 2024
boloto header
До виходу Stalker 2 залишилось:
loading...
Файли
  • Нові
  • Популярні
Ніч Перед Різдвом 5

Ми починаємо нашу пригоду. Попереду, дорогий гравець, шлях вже...

  • 206
  • 46
  • 0
Істинний шлях v2.0

Глобальна сюжетна модифікація на S. T. A. L. K. E. R. Тінь Чор...

  • 284
  • 94
  • 1
Блудний Син
Невелика модифікація, є дуже багато фріплейних моментів. Історія ...
  • 251
  • 51
  • 2
Скін для Windows Media Player
Даний скін для легендарної програми можна було завантажити з офіційного сайту
  • 262
  • 68
  • 2
S. T. A. L. K. E. R. Гра Душ: Ексельсіор

Гра Душ Ексельсіор продовжує історію сталкера...

  • 189
  • 61
  • 4
Модифікація «Зв'язковий»
«Зв'язковий» - це пролог до модифікації «Погана компанія», - в нь...
  • 347
  • 96
  • 2
FM Weapons Pack 1.9.9

Модифікація FM Weapons Pack 1.9.9

  • 303
  • 74
  • 1
Gunslinger WP [SoC Edition]
Адаптація модулів зброї з Gunslinger mod під платформу оригінальн...
  • 287
  • 64
  • 7
Істинний шлях v2.0

Глобальна сюжетна модифікація на S. T. A. L. K. E. R. Тінь Чор...

  • 284
  • 94
  • 1
Dead Air Winter Mod addon
Зимова модифікація для Dead Air
  • 271
  • 132
  • 6
Опитування
    Коли ви вперше зіграли в Сталкер ?
    Всього відповідей: 28

Досягнення 2021 року, вплив covid на розробку гри та ігрові очікування 2022 року. Інтерв'ю з Євгеном Григоровичем

Досягнення 2021 року, вплив covid на розробку гри та ігрові очікування 2022 року. Інтерв'ю з Євгеном Григоровичем

Сайт Mezha.media взяв інтерв'ю в українських розробників ігор, серед яких був також Євген Григорович. 


1. Що вам та вашій компанії вдалося досягти у 2021 р.? Чим особисто ви пишаєтесь зі зробленого у 2021 р.?

 

Є дуже багато досягнень, прихованих від широкого загалу, але дуже важливих для мене. Наша команда посилилася та стала ще більш згуртованою та досвідченою. Кожен рік розробки такого великого та складного проєкту як S.T.A.L.K.E.R. 2 дає неоціненний досвід та посилює кожного члена команди у геометричній прогресії. Ми дуже гарно впоралися на Е3 2021 з 5-хвилинним геймплейним трейлером та нетиповим для таких івентів розміреним наративом. Це був один з найдовших трейлерів на шоу з дуже високою вартістю кожної хвилини «ефірного» часу.

 

А ще ми отримали крутий та насправді безцінний досвід роботи з нашими партнерами з Microsoft. Це стосується як неймовірно професійного фідбеку з боку Microsoft, так і набутого нами досвіду спілкування з такими гігантами. Мене насправді вразило, наскільки ефективним і швидким може бути такий великий «корабель».


2. Як на вашу компанію вплинули обмеження пов’язанні з COVID-19? Наскільки негативно чи позитивно вони вплинули на розробку?

 

 

Нам довелося дуже швидко ухвалити рішення про переведення всієї компанії на самоізоляцію і менше ніж за тиждень організувати робочий простір вдома для всіх співробітників. Найважливішим було перебудувати всі робочі процеси для ефективної віддаленої синхронізації всієї команди та безперебійної розробки. Це був неймовірно корисний досвід, оцінити, наскільки швидко ми можемо змінюватися та пристосовуватися до обставин, і ми насправді круто впоралися.

За моїми відчуттями, попри те, що віддалена робота при створенні великих ігор дещо ускладнює синхронізацію, це дозволило компанії непогано «прокачатися» і ще більше цінувати живі людські відносини.


3. Яку гру та/або подію, пов’язану з ігровою індустрією, ви вважаєте головною грою/подією 2021 р.?

 

 

Мене, як досвідченого розробника стратегій у реальному часі, дуже вразила Age of Empires 4. У цій грі дуже багато крутих та свіжих для жанру ідей та рішень. Я бачу, як багато прихованої роботи зробили хлопці з Relic Entertainment та World’s Edge, та щиро раджу цю гру всім поціновувачам жанру. Особливо її командний мережевий режим.

З, так би мовити, подій хочу відзначити дуже динамічну та гнучку стратегію Microsoft з підпискою GamePass. Вони змінюють ставлення до розваг, відкриваючи багато нових ігор, які могли залишитися невідомими широкому загалу. Користувачі могли їх пропустити, але завдяки передплаті мають змогу «безплатно» спробувати ці проєкти й може відкрити для себе нові жанри. Подивимося, що з цього вийде.


4. Яку гру або ігри 2022 р. ви чекаєте більше за інших?

 

 

Усім серцем чекаю на S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl! Коли займаєшся розробкою гри яку любиш, то це найбажаніший реліз. Я б сказав, що ніхто не чекає на реліз «Сталкеру» так само сильно як його розробники!

З ігор колег – Elden Ring, Starfield, God of War Ragnarök, Dying Light 2.


Джерело : Mezha.media

Всього коментарів: 4
avatar
-1
#1 Вольний • 11:39:47, 29 Грудня 2021
А Сірьожа тим часом у запоях)))
avatar
0
#2 Fenomen • 5:52:05, 30 Грудня 2021
Розповсюдження фейк інформації не дуже гарно.

Я так розумію Ви десь побачили якісь скріншот в сумнівні групі, чи у вас є факт  ? Але можливо, ви його дуже хороший друг, не кожна людина буде називати іншу людину яку навіть не знає і в два рази старшу - "Сірьожою".

Та і навіть чисто по людськи, це не найкраща тема щоб виносити на показ аудиторії. Потрібно розрізняти професійні новини і особисте життя.  

Але якщо вже  і говорити про "цікаві" речі : Сергій Тен (Lead Narrative Designer ) пішов з компанії   - це не дуже приємна новина.
avatar
-1
#3 Вольний • 5:35:35, 30 Грудня 2021
Потрібно розрізняти жарти та звичайну інформацію. Тим більше, я три смайлики не просто так написав. Дуже складно жити без почуття гумору.
avatar
-1
#4 andreichebankov • 1:48:29, 31 Грудня 2021
Певне, в когось, не будемо називати імен, не надто добре почуття гумору. То може варто його тримати при собі?
Міні чат
Фото
  • Нові
  • Популярні
Нові коментарі
il250271
il250271
17 Травня 2024 в 10:14:24
Немає доступу до диску. Як скачати?
Істинний шлях v2.0
Fenomen
Fenomen
19 Березня 2022 в 9:54:27
Дуже класно що зараз модмейкери стараються створювати нові якісні анімації
Сьогодні KANON T.E.A.M.  ...
vva0919
vva0919
19 Березня 2022 в 4:55:38
Анімації - це дуже складна складова у будь-яких іграх, яка потребує чимало праці та грошей, а в GSC під час випуску ТЧ, ЧН, ПП ці ресурси були дуже обмежені. Над ТЧ працювала команда із трохи більше ніж 30 чоловік, та й тоді технології створення анімацій були ще не такими розвиненими.
Сьогодні KANON T.E.A.M.  ...
Fenomen
Fenomen
19 Березня 2022 в 9:55:37
Якщо я не помиляюся в 4A Game - є сайт де дсотупні 7 чи 8 мов (3 з яких -версії англійської) ... але відсутня українська. Тому досить нейтрально ставлюся до цієї компанії
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
vva0919
vva0919
18 Березня 2022 в 10:02:01
4А games не незалежна студія, тому будуть "танцювати" так як скажуть видавці.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
Fenomen
Fenomen
18 Березня 2022 в 6:58:25
Звичайно, але так само і від транзиту газу і торгівлі з рф також (яка протягом останніх років лише зростала ).

Але не думаю, що ця тема має обговорюватися на ігровому сайті. Але на даний момент GCS найжорстіше проявила свою позицію (на відміну від 4Agame або frogwares)
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
vva0919
vva0919
18 Березня 2022 в 3:35:22
У нас війна ще до цього була 8 років, тому треба було від російської фан-бази вже давно відмовитися.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
Fenomen
Fenomen
17 Березня 2022 в 9:42:49
GSC підтримувала ЗСУ майже з  перших годин повномасштабного наступу рашистів.

Тому що до "прозріли" -це не дуже правильно казати
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
vva0919
vva0919
15 Березня 2022 в 3:21:13
Але забагато крові пролилося, аби GSC все ж прозріли.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart o...
vva0919
vva0919
13 Березня 2022 в 11:44:57
Усі як один тлумачать одну й ту саму мантру: "Ну абичниє ігракі же нє віноватиє, зачєм било забірать Сталкер 2 у русскіх, GSC плахіє" і т. д.
Ми все пам'ятаємо.
Соц. мережі та друзі
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас сьогодні відвідали:
Повний список