Ми починаємо нашу пригоду. Попереду, дорогий гравець, шлях вже...
Глобальна сюжетна модифікація на S. T. A. L. K. E. R. Тінь Чор...
Гра Душ Ексельсіор продовжує історію сталкера...
Модифікація FM Weapons Pack 1.9.9
Глобальна сюжетна модифікація на S. T. A. L. K. E. R. Тінь Чор...
Сайт Mezha.media взяв інтерв'ю в українських розробників ігор, серед яких був також Євген Григорович.
1. Що вам та вашій компанії вдалося досягти у 2021 р.? Чим особисто ви пишаєтесь зі зробленого у 2021 р.?
Є дуже багато досягнень, прихованих від широкого загалу, але дуже важливих для мене. Наша команда посилилася та стала ще більш згуртованою та досвідченою. Кожен рік розробки такого великого та складного проєкту як S.T.A.L.K.E.R. 2 дає неоціненний досвід та посилює кожного члена команди у геометричній прогресії. Ми дуже гарно впоралися на Е3 2021 з 5-хвилинним геймплейним трейлером та нетиповим для таких івентів розміреним наративом. Це був один з найдовших трейлерів на шоу з дуже високою вартістю кожної хвилини «ефірного» часу.
А ще ми отримали крутий та насправді безцінний досвід роботи з нашими партнерами з Microsoft. Це стосується як неймовірно професійного фідбеку з боку Microsoft, так і набутого нами досвіду спілкування з такими гігантами. Мене насправді вразило, наскільки ефективним і швидким може бути такий великий «корабель».
2. Як на вашу компанію вплинули обмеження пов’язанні з COVID-19? Наскільки негативно чи позитивно вони вплинули на розробку?
Нам довелося дуже швидко ухвалити рішення про переведення всієї компанії на самоізоляцію і менше ніж за тиждень організувати робочий простір вдома для всіх співробітників. Найважливішим було перебудувати всі робочі процеси для ефективної віддаленої синхронізації всієї команди та безперебійної розробки. Це був неймовірно корисний досвід, оцінити, наскільки швидко ми можемо змінюватися та пристосовуватися до обставин, і ми насправді круто впоралися.
За моїми відчуттями, попри те, що віддалена робота при створенні великих ігор дещо ускладнює синхронізацію, це дозволило компанії непогано «прокачатися» і ще більше цінувати живі людські відносини.
3. Яку гру та/або подію, пов’язану з ігровою індустрією, ви вважаєте головною грою/подією 2021 р.?
Мене, як досвідченого розробника стратегій у реальному часі, дуже вразила Age of Empires 4. У цій грі дуже багато крутих та свіжих для жанру ідей та рішень. Я бачу, як багато прихованої роботи зробили хлопці з Relic Entertainment та World’s Edge, та щиро раджу цю гру всім поціновувачам жанру. Особливо її командний мережевий режим.
З, так би мовити, подій хочу відзначити дуже динамічну та гнучку стратегію Microsoft з підпискою GamePass. Вони змінюють ставлення до розваг, відкриваючи багато нових ігор, які могли залишитися невідомими широкому загалу. Користувачі могли їх пропустити, але завдяки передплаті мають змогу «безплатно» спробувати ці проєкти й може відкрити для себе нові жанри. Подивимося, що з цього вийде.
4. Яку гру або ігри 2022 р. ви чекаєте більше за інших?
Усім серцем чекаю на S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl! Коли займаєшся розробкою гри яку любиш, то це найбажаніший реліз. Я б сказав, що ніхто не чекає на реліз «Сталкеру» так само сильно як його розробники!
З ігор колег – Elden Ring, Starfield, God of War Ragnarök, Dying Light 2.
Джерело : Mezha.media
Всього коментарів: 4 | |
-1
#1
Вольний
• 11:39:47, 29 Грудня 2021
0
#2
Fenomen
• 5:52:05, 30 Грудня 2021
-1
#3
Вольний
• 5:35:35, 30 Грудня 2021
-1
#4
andreichebankov
• 1:48:29, 31 Грудня 2021
| |